EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE

Jak spolu mluvit, abychom si rozuměli 

Efektivní komunikace je základním stavebním kamenem každého úspěšného týmu. Naše kurzy vám pomohou zvládnout umění komunikace, zlepšit vztahy mezi kolegy a zvýšit celkovou produktivitu vaší firmy. Naučíte se, jak se vyhnout nedorozuměním, řešit konflikty a budovat silnější, soudržnější týmy, které dosahují lepších výsledků.

Komunikace v týmu

  • Máte pocit, že lidé v týmu si navzájem nerozumí? Že se navzájem neslyší nebo nechápou?

  • Lidé v týmu spolu nemluví, neposlouchají se a pracují víc sami za sebe?

  • Dochází k situacím, kdy komunikace vede ke konfliktům místo k porozumění?

  • Stává se, že konflikty narušují týmovou spolupráci a nevíte, jak je konstruktivně řešit?

  • Chcete zlepšit pracovní vztahy a vytvořit soudržný a produktivní tým?


Čemu se v komunikaci věnujeme?

Porozumění situacím

Umět se z venku podívat na různé situace a pochopit, o co v nich skutečně jde - teprve potom lze takové situace opravdu řešit.

Vzájemné pochopení

Vědět, jak efektivně komunikovat, aby místo nedorozumění došlo k vzájemnému pochopení.

Řešení konfliktů

Naučit se, jak konstruktivně řešit konflikt a najít řešení, které zohledňuje potřeby všech zúčastněných.

Neverbální komunikace

Vědět, jak řeč těla a tón hlasu ovlivňují komunikaci a jak je efektivně využít.

Aktivní naslouchání

Dokázat skutečně naslouchat druhým, což vede k lepšímu porozumění, k vytváření bezpečného prostředí a pozitivním vztahům.

Nastavování hranic

Vědět, kde máme své hranice a dokázat říct ne laskavě a sebejistě, aniž by to narušilo týmovou dynamiku.


Co konkrétně na kurzech získáte?

  1. Znalost konkrétních bariér, které brání komunikaci a schopnost se jim vyhnout.

  2. Techniky aktivního naslouchání.

  3. Strategie pro předcházení nedorozuměním a efektivní řešení konfliktů.

  4. Dovednost rozpoznat a vyjádřit své pocity a potřeby a reagovat na pocity a potřeby druhých.